+ 2
Inlägg: 2717536
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Har någon sågat Djoos?
Ni får väldigt många nordamerikanska spelare långt ned i hierarkin. Jag vet flera ledare som inte rekommenderar det. Bland annat skickade vi Vela av den anledningen och Fredrik som kör på TV4 har dömt ut det ganska hårt. Jag skulle säga att det var en väldigt stor anledning till att vi åkte ur 2016 tillsammans med usla målvakter
Givetvis är det beroende på den enskilde spelaren, men...
Ni får väldigt många nordamerikanska spelare långt ned i hierarkin. Jag vet flera ledare som inte rekommenderar det. Bland annat skickade vi Vela av den anledningen och Fredrik som kör på TV4 har dömt ut det ganska hårt. Jag skulle säga att det var en väldigt stor anledning till att vi åkte ur 2016 tillsammans med usla målvakter
Givetvis är det beroende på den enskilde spelaren, men...
+ 1
Ni sågar uppenbarligen alla Brynäs värvningar oavsett meriter, men det kanske är naturligt för er att göra.