Inlägg: 2717767
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modomas: Många som har höga förväntningar på Måns och t.o.m vill se honom i förstakedjan.
Den stora frågan är ifall han klarar tempot i SHL, för övriga nycklar tror jag han har.
Tycker han emellanåt hade problem med tempot även i HA.
Blir spännande att se oavsett.
Den stora frågan är ifall han klarar tempot i SHL, för övriga nycklar tror jag han har.
Tycker han emellanåt hade problem med tempot även i HA.
Blir spännande att se oavsett.
Jag har desto större förhoppningar på Måns som jag tror kommer att landa på 30-35p tillsammans med Woods och Agaard,