Inlägg: 2718001
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tror också det blir ett lyckodrag med Thoresen om han är den kravställaren som Leksingen Söderström beskriver. Antagligen precis vad man behöver i deras lag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: jag tror det kan bli bra, däremot ser jag inte hur han, dick, Kruger och klasen ska orka en hel säsong + slutspel
+ 1
Jag tror det kan bli en spännande vinter i toppen av HA. DIF med Kimby och Thoresen kan bli jobbiga.