Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Alla vet att MoDoiter är skitsnygga, så man kan liksom inte jämföra så.

Kolla bara Costanza, ryktades i Umeå om hans fest och plötsligt fick Björklövens spelarfruar för sig att dra ut på "tjejkväll". Hur många som kom hem den natten? Bara Costanza vet.