{7639}: Dom flesta klubbar har ju återsamlats i veckan och kört igång den gemensamma träningen, någon som vet om MoDo kört igång eller dröjer det först till efter helgen?
Inlägg: 2718530
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90:
Tror att man tycker att försäsongen ändå är så lång så en vecka extra med egen träning inte gör något. Som jag förstår är det ändå möjligt för spelarna att gå på is denna vecka.
Tror att man tycker att försäsongen ändå är så lång så en vecka extra med egen träning inte gör något. Som jag förstår är det ändå möjligt för spelarna att gå på is denna vecka.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: På måndag eller tisdag återsamlas man som jag förstått det.
+ 1