Tror vi att det blir någon livesändning från ispremiären idag, synd att dem la den under arbetstid och inte ikväll...
Inlägg: 2719291
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Schöönt:
Då är tråden för ispremiären stängd, nu är vi ett alternativ till media 😀
Då är tråden för ispremiären stängd, nu är vi ett alternativ till media 😀
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Schöönt: Visst är det under försäsongs matcherna som nya matchtröjan brukar lanseras?