Inlägg: 2719508
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trevliga intervjuer som ligger ute på Youtube nu som nyss har lagts ut !
Herr : nr 17 å Ludwig B
Herr : nr 17 å Ludwig B
+ 5
Sen hör jag dig på ditt påstående kring att hade en liten tendens att ha en liten elitistisk attityd i podden. Det tänkte även jag på ibland.
Men jag tycker fortfarande att nyhetsrapportering kring MoDo på allehanda har gått ner sig rejält efter att MP drog till Hockeynews.
Jag kan vara av åsikten att jag uppskattar när man publicerar artiklar på lokaltidningar och potentiella nyförvärv osv. Utan att det blir för mycket skvaller-tidnings-stuk över det hela.
Sen kommer jag behöva göra en pudel. För jag menar ju såklart i min tidigare text Viktor Svensson istället för Ludvig Rönnqvist. Fel av mig.
Men håller också kvar vid att Viktor Svensson och nya sportredaktionen på ÖA förtjänar en chans. Men det har börjat ganska halvdant.