+ 1
Inlägg: 2719658
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det mesta verkar vara möjligt för juniorer i Skellefteå. Måns Forsfjäll såg ut som han hade spelat i SHL i tio år sin första säsong. Salomonsson var bästa back i slutspelet iår, Pellikka kommer vara en superstjärna i NHL inom ett fåtal år. Man har en förmåga att båda spotta upp juniorer ur egna led som kommer upp och tar för sig direkt, men också ta lite mer oslipade diamanter från andra klubbar och göra dem NHL-mässiga. Karlsson, Frödén, Roos, Broberg t.ex. Med det mönstret som varit ser jag det som högst sannolikt att Brandsegg med sitt spelsätt får en bärande roll.
+ 1
Sanny och Svensson har förvisso fördelen att höra rykten och sådant, men Brandsegg som förstecenter tror jag när jag ser det. Det låter helt osannolikt.