+ 1
Inlägg: 2719664
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag pratar ju om Måns Forsfjäll, inte om Zeb Forsfjäll. Dessutom skrev jag inte att han var bärande, utan att det såg ut som att han hade spelat i SHL i tio år. Han är dessutom en främst defensiv back. Man måste inte spruta in poäng för att vara en bärande spelare heller.
Frödén, Broberg, Roos, Karlsson hade inte heller skolats in i det systemet men man kan lugnt konstatera att det gick bra ändå.
Frödén, Broberg, Roos, Karlsson hade inte heller skolats in i det systemet men man kan lugnt konstatera att det gick bra ändå.
Forsfjäll, Sandlin Pellika och flera andra har dessutom spelat i juniorerna och fått utbildning där för att passa in. Det har inte MBN.
Förstecenter är jag som sagt tveksam till. Tror mer på honom som ytter och där är SAIK svagare så där är det nog lättare att slå sig in.