+ 6
Inlägg: 2719835
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Måns är en billig slitvarg som är smart i sitt sätt att spela, kanske speciellt utan puck och kommer vara en tillgång i sarghörn och framför kassen med sin storlek och tjurighet.
Måns i Shl tempo timmar rätt illa såhär på förhand men jag skulle inte bli jätteförvånad om han ändå klara av Shl rätt hyfsat med sitt sätt att läsa och förstå spelet.
Måns i Shl tempo timmar rätt illa såhär på förhand men jag skulle inte bli jätteförvånad om han ändå klara av Shl rätt hyfsat med sitt sätt att läsa och förstå spelet.

www.allehanda.se/2024-08-12/alltid-ett-helvete-i-borjan/