modomille: att de är så olikvida. Inte bra för dem! Var vinsten bara i bokföringen? Någon som har koll på det?
Inlägg: 2720043
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Flytgubben:
Det är skillnad på vinst i redovisningen och likviditet, du kan visa bra resultat men ha en usel kassa.
Det är skillnad på vinst i redovisningen och likviditet, du kan visa bra resultat men ha en usel kassa.