Tarasov: absolut men men det har ju samband det som är frågan. Var vinsten att de fått in riktiga pengar eller var det att de bokfört att något blivit mer värt som de äger...
Inlägg: 2720047
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Flytgubben:
Nej det behöver inte ha ett faktiskt samband, å andra sidan skiljer det sannolikt inte så mkt. Utöver det så är det vinsten förra året, de flesta klubbar får in större delen av sina intäkter från september och framåt så man kan ha det kärvt under sommaren.
Nej det behöver inte ha ett faktiskt samband, å andra sidan skiljer det sannolikt inte så mkt. Utöver det så är det vinsten förra året, de flesta klubbar får in större delen av sina intäkter från september och framåt så man kan ha det kärvt under sommaren.
+ 2