Inlägg: 2720091
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Haha, har inte sett han kommentera om det. Men det är ju en spelartyp och spelarty som tilltalar den gamle Modano. Helt klart.
Hade han dock fått bestämma så skulle vi haft 4 kedjor med Brashear typer. 😅👍
Hade han dock fått bestämma så skulle vi haft 4 kedjor med Brashear typer. 😅👍
+ 3
Gissar att Modano är nöjd
Erik A ut WALLI IN