+ 8
Inlägg: 2720098
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det är faktiskt helt sjukt. Karlin är topp-3 tränare i ligan just nu hos mig.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja, vet inte hur jag fick den länken. Låg under. nHåller med! Han har rätt bra CV enligt mig. Endast Mora som är plumpen men där tycker ju många att det var märkligt att han fick gå.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/25VVB4/rankar-alla-lagdelar-i-shl-fran-bast-till-samst-i-fyra-kategorier
Det är ett gäng rätt okunniga snubbar som killgissar.
Värst av betygen på MoDo tycker jag ledarskapet är. Jag tror ingen vettig människa skulle ta Kollar framför Karlin. Det är så okunnigt att man häpnar.