+ 8
Inlägg: 2720456
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Har det gått ut med vem som ska ersätta Masken i Rinkside ännu? De hintade om att det var klart vem det skulle bli och lät lite finurliga, kan det ha varit Svarten de syftade på?
Svarten är ju jäkligt underhållande när han är på humör.
Svarten är ju jäkligt underhållande när han är på humör.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: blir kul att se Sannys och Svartvadets eventuella kemi!
+ 4
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/alOqL5/per-svartvadet-kan-lamna-radiosporten-for-tv4