Bad_Brett: Misstänker att det är Daggen du syftar på? Var tveksam till honom inledningsvis, men han växte. Hoppas man hittar någon annan som kan få till likande kemi.
Inlägg: 2720502
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ah, blandar alltid ihop, förmodligen på grund av DaggMasken...
Ja, han växte hos mig också. Var lite larvig och småäcklig ibland, som ett barn bland vuxna. Det kan vara bra att ha någon som fäller lite korkade påståenden ibland så att Fredrik har något att hugga på.
Ja, han växte hos mig också. Var lite larvig och småäcklig ibland, som ett barn bland vuxna. Det kan vara bra att ha någon som fäller lite korkade påståenden ibland så att Fredrik har något att hugga på.
+ 1