+ 8
Inlägg: 2721488
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Sa inte er tränare eller sportchef precis samma sak i en podd? Dvs att ni satsar på att bli ett topplag på sikt, att ta steg för steg.
Varför skulle man ha någon annan långsiktig målsättning/vision?
Varför skulle man ha någon annan långsiktig målsättning/vision?
+ 2
"Vi borde bygga en plan för att bli ett stadigt topp-fyra lag i SHL.".
Man måste lära sig krypa innan man kan gå.