Inlägg: 2721492
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Hur tänker du med MC och Rosén? De är ju väldigt olika spelartyper. Rosen hade ett fantastiskt spelsinne medan vi knappast kan förvänta oss det från MC. Undrar om inte den med bäst spelsinne i organisationen är Hugo Hallin på backen i J20. Är väldigt imponerad av honom. Var i första backpar för J18-landslaget
Jag hoppas på Måns Carlsson, att han blir på sikt nya Robert Rosén. ((Då menar jag inte att han bara ska spela PP. jädra Challe... ))