Sigge: alla nyförvärven ser ju riktigt bra ut…ser lovande ut! Inte lagt märke till Byström… spelar han med 71? Har lite svårt att uttala mig om Måns hittills.
Inlägg: 2722151
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Foppatofflan: Byström ser bra ut. Han är aggressiv i närkamper men har god koll på positioneringen vid kassen. Jag är impad.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Foppatofflan:
Tänkte säga att han har varit lite anonym men så lyckades han jobba till sig ett halvt friläge när han avslutade med enhandsfattning.
Tänkte säga att han har varit lite anonym men så lyckades han jobba till sig ett halvt friläge när han avslutade med enhandsfattning.
+ 1