Inlägg: 2725188
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Det värsta är att jag visste det där med skottet som tog i ribban, men måste ha varit ruskigt trött i morse.
Fick inte domaren typ en studion uppkallad efter sig också.
Fick inte domaren typ en studion uppkallad efter sig också.
Det var före VAR,s tid :-)