Inlägg: 2725213
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Eller som den sympatiske Ralf Edström förklarade i Radiosporten.
"Hela bollen måste ligga stilla vid frispark"
"Hela bollen måste ligga stilla vid frispark"
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Jo, det verkar solklart så att den aldrig var inne.
Minns själv någon bortamatch i ett slutspel då Salle drog iväg en riktig kanon som tog i den bakre "ribban" och studsade ut. Ingen verkade fatta att det var mål och vi förlorade matchen. Jag tror det var först dagen efter som det kom fram att vi blev rånade.
Minns själv någon bortamatch i ett slutspel då Salle drog iväg en riktig kanon som tog i den bakre "ribban" och studsade ut. Ingen verkade fatta att det var mål och vi förlorade matchen. Jag tror det var först dagen efter som det kom fram att vi blev rånade.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Där är man övertygade om att bollen tog på linjen, eller i alla fall att inte hela bollen var över linjen