+ 3
Inlägg: 2725548
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På tal om annnat.
Har väldigt svårt för Kempis Corner, han som har podden är intetsägande men sjukt kul att höra avsnitt #100 med #21. Forsberg verkar vara oerhört bra på att tala gott om andra och tycker själv inte att han har gjort något bra. Man förstår varför så många talar gott om honom och varför han blev så uppskattad tidigt.
Har väldigt svårt för Kempis Corner, han som har podden är intetsägande men sjukt kul att höra avsnitt #100 med #21. Forsberg verkar vara oerhört bra på att tala gott om andra och tycker själv inte att han har gjort något bra. Man förstår varför så många talar gott om honom och varför han blev så uppskattad tidigt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Örebro HK spelar redan på övertid som jag ser det. Nej, aldrig med Niklas Eriksson som coach, som klubben först sparkar, men sen tar tillbaka?!?!
+ 1
Helst kommer de sist och vi slipper oroa för dem.