KB: På tal om Löven verkar det som att Camper är klar. De verkar satsa ”för sista gången” denna säsong. För går de inte upp i år kan man definitivt inte göra det nästkommande. Då hade jag nog sagt upp mig som ekonomiansvarig.
Inlägg: 2726418
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Kommer bli darrigt som blötrövare i slutspelet med den truppen; minsta motgång så kommer folk gömma sig under husgrunden.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Helt sjukt om han är klar, skulle vilja veta vad han får i lön
Snacka om klassvärvning, från topplag i Finska ligan till hockeyallsvenskan
Sjukt
Helt sjukt om han är klar, skulle vilja veta vad han får i lön
Snacka om klassvärvning, från topplag i Finska ligan till hockeyallsvenskan
Sjukt
+ 2