+ 3
Inlägg: 2726531
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag vill veta om Widebro menar att han budgeterat med bättre publiksiffror än vi hade förra säsongen, eller om han budgeterat med bättre publiksiffror än vi BUDGETERADE med förra säsongen. Vi budgeterade med 5 000 per match och det kom 5 800 per match. Om den nya budgeten ligger på 5 700, t.ex, är den ju högre än fjolårets budget men fortfarande lägre än vårt faktiska utfall.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: kanske kommer se han med en megafon på arenans tak i höst och ropa in folk?
Jag är glad att vi har Widebro. Man hör att han har lite ångest över att man räknar med lite bättre publiksiffror, för om det slår fel kan det bli gott.