+ 2
Inlägg: 2726540
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Här har du listan från ifjol. MoDo 2:a.
Länkar:
Instagram
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Ifjol var det Luleå som drog mest och vi kom tvåa, trea Rögle och fyra HV71.
Leksand kom femma där, så det var lite som vanligt med din "fakta".
Ni var strax före DIF ifjol i HA. Dock känns inte Brynäs som någonting folk vallfärdar till för att se i Övik.
Leksand kom femma där, så det var lite som vanligt med din "fakta".
Ni var strax före DIF ifjol i HA. Dock känns inte Brynäs som någonting folk vallfärdar till för att se i Övik.
+ 13

Skulle tro att Brynäs även drog mer publik i HA än vad IKO kommer göra, trots att hälften av deras matcher blir lite av derbyn.