Gavelo: Om jag läser rätt var Modo den sjätte bästa nykomlingen sedan 3-poängsystemet infördes för ca 25 år sedan. En av de bästa genom tiderna är väl magstarkt men definitivt en av de bästa på många år. Dock spelades mindre antal matcher en del av säsongerna.
Inlägg: 2726890
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Om vi säger såhär, vi var väl bästa nykomling fram till typ jul, sedan hade vi en rejäl dipp men avslutade starkt