Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Eronen var dessutom klart sämre tränad in i förra säsongen.
Egenträningen hemma i Finland hade inte slagit väl ut.
Han är ju dock finsk landslagsman av en anledning.