+ 1
Inlägg: 2727808
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Jag är inte speciellt orolig för kval. Tror vi kommer ha allt från 2-5 lag bakom oss när röken lagt sig.
Störst tilltro har jag som du nämner på ledarsidan, men även laget är på papperet starkare än ifjol.
Utmaningen just nu är att försöka utläsa något ur träningsmatcherna. Man får helt enkelt ge sig till tåls och invänta seriestarten, simple as that
Störst tilltro har jag som du nämner på ledarsidan, men även laget är på papperet starkare än ifjol.
Utmaningen just nu är att försöka utläsa något ur träningsmatcherna. Man får helt enkelt ge sig till tåls och invänta seriestarten, simple as that
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tänkte lämna in mitt tips till J F K s tipstråd för shl men den är låst. Trodde man hade fram till starten på sig..
modo är ett LAG och har, av de ca 6 lag som tippas utgöra botten, den bästa tränaren (med en liten reservation för att ingen vet vad jokinen kommer vara). det kan räcka undan kval.