+ 2
Inlägg: 2727854
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Sett till meriter kom väl Rubins med liknande meriter som Norlinder från Nordamerika och klart bättre än både Winberg och Byström? LaDue har dock klart bättre meriter än alla de fyra.
Ja vi är klart bättre iaf, 4 nya backar alla från en högre hylla. Sen skulle jag säga att forwardssidan är klart bättre. Har inte koll på de andra lagen men skulle tro att det två - tre lag rätt tidigt hamnar i botten. Malmö är en kandidat, Örebro en annan, sen någon av HV71 och Brynäs är farozonen. Även vi men tror vi är underskattade generellt.