+ 1
Inlägg: 2727869
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: rubins va skadad halva säsongen och verkade inte gilla att spela i modo. kontra ett modohjärta som har en bättre rörlighet och passar bättre in i lagbygget. fick jag välja mellan rubins och norlinder vet jag exakt vem jag hade valt iaf.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja:
Så din poäng blir att vår backsida är bättre/sämre eller likvärdig? Eller är poängen att vi inte hämtat från en högre hylla?
Det går att köra åsiktspingis i all oändlighet om man nu vill det.
Så din poäng blir att vår backsida är bättre/sämre eller likvärdig? Eller är poängen att vi inte hämtat från en högre hylla?
Det går att köra åsiktspingis i all oändlighet om man nu vill det.
+ 2
Niklas Friman har lysande landslagsmeriter men var en medioker SHL-back, så landskamper är ganska svårtolkade. Går heller inte att utesluta att Rubins hade fått landskamper för Finland givet att typ Friman t.om har varit med i turneringar.