Inlägg: 2727961
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Om vi inte har deg till Norlinder så det måste swishas finns det knappast till Camper heller.
+ 1
Sv: Silly season
hompa90: Vi blev erbjudna Camper förra året men gav inget tillräckligt snabbt svar, då gick han till finland istället. Skulle förvåna mig om vi varit på honom det här året
+ 2
Någon som hört om detta eller är det ett klassiskt rykte på ett fikarum bara?