+ 1
Inlägg: 2727991
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Pratade man någonsin om HVs ”svåra år 2” trots att man var rätt värdelösa det första året?
Utan deras andra år skulle på något magiskt vis bli lättare?
Det där verkar nämligen inte gälla lag som bara är ner och vänder i allsvenskan, dvs lag som förväntas göra anspråk på en slutspelsplats redan första året.
Min poäng: i grunden har man skyhöga förhoppningar på MoDo men man garderar genom att hävda ”svåra år 2”.
Pratade man någonsin om HVs ”svåra år 2” trots att man var rätt värdelösa det första året?
Utan deras andra år skulle på något magiskt vis bli lättare?
Det där verkar nämligen inte gälla lag som bara är ner och vänder i allsvenskan, dvs lag som förväntas göra anspråk på en slutspelsplats redan första året.
Min poäng: i grunden har man skyhöga förhoppningar på MoDo men man garderar genom att hävda ”svåra år 2”.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Sedan står expressen ut gällande tippning. Hockeynews och även supportrarna för alla lag här på forumet har oss högre upp än den direkta botten, men expressen har oss alltså som sämsta lag.
Vet inte riktigt hur jag ska presentera det där, men helt klart är att det är lite kul att ställa tidningarna mot varandra också.
Vet inte riktigt hur jag ska presentera det där, men helt klart är att det är lite kul att ställa tidningarna mot varandra också.
Det verkar inte finns särskilt mycket statistik som stödjer det gällande hockeylag, förutom att just ÖIK och HV hade det jobbigt ifjol, men annars har de flesta verkligen blivit bättre år två.