+ 3
Inlägg: 2728085
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
På ämnet så påstod Mattias p och hans poddkollega att rindell skulle ersätta Anton Lindholm.
Själv tror jag att tjomme och övriga corsi-gänget på leksandskontoret fnissar lite åt den jämförelsen.
På ämnet så påstod Mattias p och hans poddkollega att rindell skulle ersätta Anton Lindholm.
Själv tror jag att tjomme och övriga corsi-gänget på leksandskontoret fnissar lite åt den jämförelsen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Sanny är i vanlig ordning så ignorant att han inte faktacheckar innan han skriver sina artiklar. Han måste ha sämst koll på MoDo av alla i hela hockeysverige
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Möjligen att han menar något i stil med att Jasek som tilltänkt förstacenter ersätter Dickinson som var de facto etta ifjol. Men klumpigt skrivet isåfall då han nämner Woods och Aagaard direkt före.
+ 4
Frågan är bara varför Sanny skriver sådär? Jag tror ingen på hockeysnack skulle säga att Jasek ersätter Dickinson. Framförallt inte I sammanhanget Woods och Aagaard. Hur i hela friden kan Sanny tro det? Han borde väl kunnat kolla med precis vem som helst för att slippa framstå som att han inte ens försökt göra sitt jobb.