+ 1
Inlägg: 2728233
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Han säger att JD ”de facto” var förstacenter hela säsongen och att Jasek är förstacenter nu, därför är Jasek ersättaren till JD. Men han verkar inte uppfatta att problemet med hans argument är att han skriver att Woods och Aagaard nu får klara sig utan JD och att det blir upp till bevis hur Jasek ersätter honom. Han är helt ute och cyklar i den där tråden verkligen 😅
+ 2
Vilken arrogant fjant han är. Misstänker att många påpekat hans felaktigheter och han inser att han gjort ett stort fel. Istället för att erkänna att det blev fullständigt felaktigt i den kontexten av Aagaard och Woods så då beter han sig som ett litet barn.