+ 1
Inlägg: 2728234
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Han skulle väl inte erkänna att han hade fel ens om hela MoDos ledning skulle säga samma sak.
Det blir liksom så svårt att tro att han fortfarande inte är bitter på kvartsfinalförlusten så han ännu inte kan vara neutral. Stackars människa, hoppas han kan gå vidare någon gång. Det borde finnas bra terapeuter som kan hjälpa honom.
Det blir liksom så svårt att tro att han fortfarande inte är bitter på kvartsfinalförlusten så han ännu inte kan vara neutral. Stackars människa, hoppas han kan gå vidare någon gång. Det borde finnas bra terapeuter som kan hjälpa honom.
+ 1
Sjukt att han inte kan erkänna det.