Inlägg: 2728287
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag har ingen som helst anledning att på något vis ta Sanny Lindström i försvar, men 20 år har alltså passerat, bara det är en väldigt lång tid, oavsett vad du sysslat med. Sanny har under dessa år varit upptagen med spel i landslag och spel i Schweiz, spel i Färjestad, men inte minst en civil karriär som expert åt CMore.
Ställ dig själv frågan: Varför skulle just den förlusten "svida" för just honom efter alla dessa år, andra matcher, andra kanske bittra förluster?
Ställ dig själv frågan: Varför skulle just den förlusten "svida" för just honom efter alla dessa år, andra matcher, andra kanske bittra förluster?
+ 3
Det betyder ju dock inte att han ogillar spelarna i sig. Jag kan ju t.ex. störa mig på Brynäs-supportrarna och fortfarande vara ilsken över finalen 99, men det betyder ju inte att jag ogillar Silfverberg.
Så det faktum att Sanny hyllar LaDue etc. betyder inte ett jota. Han önskar inget hellre än att MoDo ska floppa.
Tror inte Galne Höken ser det likadant, men då MoDo är konkurrent till Malmö så hoppas han nog också på ett fiasko.