+ 1
Inlägg: 2728307
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Charliejfz:
Tveksam till att luleå gör ett sådant skutt faktiskt även om man har fått in en del intressanta nyförvärv.
Sådär dominanta som man var mot oss senast var man även förra säsongen för att sedan falla tillbaka till gamla synder i matchen efter.
Man har nog absolut blivit bättre men känslan är ändå att de, fortsatt, har svårt att vara konsekventa.
Tveksam till att luleå gör ett sådant skutt faktiskt även om man har fått in en del intressanta nyförvärv.
Sådär dominanta som man var mot oss senast var man även förra säsongen för att sedan falla tillbaka till gamla synder i matchen efter.
Man har nog absolut blivit bättre men känslan är ändå att de, fortsatt, har svårt att vara konsekventa.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Charliejfz: För övrigt verkar vi hoppat upp till 13e plats igen:
www.expressen.se/sport/hockey/shl/sannys-shl-analys-orebro/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/sannys-shl-analys-orebro/
+ 1
1. Saik
2. FBK
3. Luleå
4-6 Ingen aning (Växjö, Frölunda, LHC)
14. Öret