{5647}: haha, vilket katastrof 3-3. först niederbach som pinchar galet och sen ranta som skjuter utanför mål när sista gubben byter...
Inlägg: 2728548
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
{9315}: Det var väl minst en halvmeter offside och domarna var generellt dåliga, men framstod som magiskt bra jämfört med MoDo-spelarna.
Skönt att förlora. Tydligen var det gigantiska vattenskallar på spelarna.
Man skäms över insatsen som människa, men när säsongen börjar är den skitsamma såklart
Skönt att förlora. Tydligen var det gigantiska vattenskallar på spelarna.
Man skäms över insatsen som människa, men när säsongen börjar är den skitsamma såklart