+ 4
Inlägg: 2729660
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Monno: Samtidigt gäller den bristande motivationen ju alla lag, blir oroad när man inte ser harmonin i Modos lagbygge. Vi var numret mindre både mot Brynäs och Timrå, stundtals utspelade faktiskt och de ska vara våra bottenkonkurrenter. Det enda positiva är att jag sänkt förväntningarna och allt över kvalplats är en stor bonus. Imponerad över optimisterna härinne och hoppas ni får rätt.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Monno: Karlin kändes rätt uppgiven efter matchen igår, tror inte alls han är nöjd med utveckligen.
Matchen igår var bättre än den mot Björklöven men det är fortfarande väldigt många bitar som inte fungerar var väl hans samlade intryck sådär direkt efteråt.
Matchen igår var bättre än den mot Björklöven men det är fortfarande väldigt många bitar som inte fungerar var väl hans samlade intryck sådär direkt efteråt.
Minsta lilla off du är blir ju spelt lidande. Framförallt när det går så fort idag.
Och det behöver inte vara medvetet, men det är ju svårt att komma ifrån att resultatet inte räknas. Och är det något vinnarskallar drivs av är det resultatet.
Sen är det som sagt olyckligt för man missar en chans att spela sitt spel när det inte går på 100% och passningarna går 1dm bakom osv.
Eller är vi inte bättre än såhär. Tiden får utvisa. Vi är inte SAIK eller FBK, vi kommer troligast tillhöra nedre halvan och göra skit matcher nu och då. Men aldrig förstått mig på dom som gräver gravar innan säsongen ens börjat.