{5647}: Absolut, men jämfört med typ Nick Angell och Löven-greken är D’Astous stabil och inte särskilt chanstagande. Han fick oerhört goda vitsord av Emil Molin, som verkar säker på succé i Brynäs. På sätt och vis är jag nöjd med att han har gått bort sig vid några tillfällen på försäsongen, om han lär sig av sina misstag är det bättre att misstagen kommer nu än under tävlingssäsongen.
+ 2