Bad_Brett: Själv tycker jag att det snarare är tragiskt. Att se en sådan ikon tvingas åka omkring med knappt styrfart. För mycket förnedring för en av sportens genom tiderna största för mig
Inlägg: 2729938
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Han tvingas inte till någonting, eftersom han äger klubben så kan han spela så länge han vill. Annars hade han säkert lagt av för minst 10 år sedan
+ 1