Sigge: Nja, jag tror att han känner sig tvungen. Han är fortfarande affischnamnet och känner ett ansvar. Min känsla är att om han inte ägt klubben skulle han lagt av för ett par år sedan.
Inlägg: 2729940
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tycker det är ascoolt. Säger väldigt mycket om Jagr som person. En fantastisk ambassadör för sporten. Hade gärna sett honom i MoDo.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jagr kanske helt enkelt tycker det är kul att spela hockey?
+ 3