+ 3
Inlägg: 2729965
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag respekterar din åsikt i frågan, mem tycker det finns en gräns när produkten är lite för gammal/svag. Nirvana i comeback med en liknande sångare känns väl lite fel, men fungerar. Hade alla Beatlarna varit vid liv och man gjort en comeback där alla rösterna är spruckna och låter mycket sämre så hade jag hellre behållit minnena.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Inte en comeback men ändå värt att se. Alla är med, till och med Pat Smear. Coolt som fan.
m.youtube.com/watch?v=xI9Cq9R3wWA&pp=ygUPbmlydmFuYSByZXVuaW9u
Inte en comeback men ändå värt att se. Alla är med, till och med Pat Smear. Coolt som fan.
m.youtube.com/watch?v=xI9Cq9R3wWA&pp=ygUPbmlydmFuYSByZXVuaW9u
På samma sätt har jag aldrig förstått de som hånar Dicken för upprepade comebacker. Det finns ingenting vackrare än spelare som gång på gång är övertygade om att det är slut, men att kärleken till sporten blir för stark. Lite som när Näslund gjorde comeback i MoDo.
Det finns få saker som är sorgligare än personer som fattar ett beslut och sedan står fast vid det pga stolthet.