+ 11
Inlägg: 2730848
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hur kan det INTE vara slutsålt??? Jag åker ju för fasen upp från Stockholm för att vara där. Kom igen nu!!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: hoppas på när intill fullsatt så vi får starta med viljans vackra namn. Så att alla nya spelare kan få en jäkla introduktion i arenan. Nu längtar man till premiären som fan!
+ 2
Kul !