+ 1
Inlägg: 2730879
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Inte öka ståsektionen, utan bara ta in fler människor. Ofta är det stora luckor på ståplats, än fast det är "fullsatt"
Det kan handla om om 5-7 matcher som det skulle vara aktuellt. Vanligtvis är det ett ickeproblem
Det kan handla om om 5-7 matcher som det skulle vara aktuellt. Vanligtvis är det ett ickeproblem
”Vanliga ståplats” bredvid kurvan är sällan särskilt fullsatt bortsett helger och andra större matcher.