+ 4
Inlägg: 2730939
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vad tror vi om premiären då MoDo vänner? Blir det tätt och målsnålt och vinst i förlängningen? Det är mitt tips. Pucken i kryllan av Sampo, här kommer stora starka MoDo med finsk sisu *Beep beep*
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: När man mår dåligt får man gå in och snabbspola den där :-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jaha, då förstår man varför inte halterholm inte hoppade 😎
+ 1
www.youtube.com/watch?v=YH1CUavT_SQ