Inlägg: 2731180
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1: Det är väl så ledare ska jobba? Dvs. Se till att fixa en sån omgivning runt spelaren som spelaren lyckas i.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1: Skulle True vara ”dålig” offensivt så kan man rätt enkelt byta plats på honom och Sam.
Sam har visat flertalet gånger i Svensk hockey att han är rätt bra (ok) offensivt.
Sam har visat flertalet gånger i Svensk hockey att han är rätt bra (ok) offensivt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1: Nu överdriver du allt dom var tveksamma till hans offensiv men trodde att han skulle kunna göra ett gediget jobb i SHL.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1: Sätt en center med två usla yttrar och sätt honom i en defensiv roll med mest tekningar i egen zon. Då kommer såklart statistiken se urusel ut.
"Det finns tre sorters lögner: lögner, förbannade lögner och statistik."
Det lär knappast vara så att en spelare i hans ålder tappar allt över en säsong, men klubben kanske givit upp på att han ska bli NHL-spelare och premierat yngre förmågor eller liknande.
Att Norlinder sattes i en rent defensiv roll måste va varit bland de mest märkliga besluten, men tur det, för annars tror jag inte vi fått hem honom.
"Det finns tre sorters lögner: lögner, förbannade lögner och statistik."
Det lär knappast vara så att en spelare i hans ålder tappar allt över en säsong, men klubben kanske givit upp på att han ska bli NHL-spelare och premierat yngre förmågor eller liknande.
Att Norlinder sattes i en rent defensiv roll måste va varit bland de mest märkliga besluten, men tur det, för annars tror jag inte vi fått hem honom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1:
Tycker inte det var så farligt, Norlinder var nog värre….
Tycker inte det var så farligt, Norlinder var nog värre….
+ 1
Vi får hoppas han kan komma tillbaks till 2021-22 formen där han producerade väldigt bra i AHL.