Inlägg: 2731189
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
biff1: Källgren.
...sen på pucken.
Oroväckande ändå att Norlinder har fått ut så lite av sitt spel över tid. Men nog var han grymt bra i SM-slutspelet?
...sen på pucken.
Oroväckande ändå att Norlinder har fått ut så lite av sitt spel över tid. Men nog var han grymt bra i SM-slutspelet?
Håller med, de verkar bara ha kollat på hans statistik och mindre på vilken roll han har haft.
Han aldrig lyssna klart på avsnittet. Kan någon säga vem som var rankad sist på listan? Var det Norlinder?