+ 2
Inlägg: 2731282
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Flera på jobbet med Brynäs i hjärtat pratar final och guld ända sedan hemvändarna trillade in i somras , dom var tystare förra sommaren
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Nej, guld siktar ni inte på, men nog verkar ni övertygade om att slippa kval och gå till åttondel.
Simon Norberg i aftonbladet tippade er sist också. Journalister har inte så bra koll, men att ha er eller Örebro som guldkandidater är ett lågvattenmärke för den kåren måste jag säga.
Simon Norberg i aftonbladet tippade er sist också. Journalister har inte så bra koll, men att ha er eller Örebro som guldkandidater är ett lågvattenmärke för den kåren måste jag säga.
+ 1
Jag ställde frågan eftersom hen sa att Brynäs siktade på guld. Finns nog ingen vare sig i organisationen eller bland supportrar som gör det den här säsongen. Även om det verkade vara ett antal journalister på upptaktsträffen som trodde det…