Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Håller helt med om att det är hur spelet sett ut som är det viktigaste . Därav mitt tips för FBK
Resultaten har trillat vår väg, men spelet har hackat

Har ju förhoppning dock om att det ska kugga i framöver